Κυριακή, 1 Δεκεμβρίου 2013

Αλαλούμ στην Παιδεία

Ακόμη και σήμερα που το πρώτο τρίμηνο του σχολικού έτους τελειώνει , συνεχίζουν να μένουν ακάλυπτες και κενές , θέσεις εκπαιδευτικών τόσο στην πρωτοβάθμια όσο και στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση , με αποτέλεσμα πολλά μαθήματα να μην έχουν ξεκινήσει και τα σχολικά προγράμματα να βρίσκονται στον αέρα . Εκπαιδευτικοί με ένα σακίδιο στο χέρι μετακινούνται καθημερινά σε διαφορετικά σχολεία προκειμένου καλύψουν τα κενά που δημιούργησε η <<νέα πειραματική πολιτική>> του Υπουργείου Παιδείας για την εκπαίδευση ενώ ταυτόχρονα τα παιδιά του Δημοτικού περιμένουν με <<αγωνία>> ποιός θα είναι ο νέος δάσκαλος της επόμενης εβδομάδας !!!   Παράλληλα οι Διευθυντές των σχολείων προσπαθούν καθημερινά να λειτουργήσουν το on line <<σύστημα παρακολούθησης>> και εάν δεν έχουν τα απαιτούμενα αποτελέσματα οδηγούνται στην επίπληξη και σε διενέργεια ΕΔΕ . Στο δικό μας σχολείο πιθανόν το ολοκληρωμένο πρόγραμμα και το ολοήμερο να λειτουργήσει από την νέα εβδομάδα , δεδομένου ότι έχουμε σταθεί πιο <<τυχεροί>> και οι ειδικότητες που αναμέναμε έχουν έρθει μόλις πριν λίγο από τα Χριστούγεννα .

Βλέποντας οι κυβερνώντες την αποτελεσματικότητα των μέτρων τους , εκβιάζουν και επεξεργάζονται σχέδια συγχωνεύσεων και καταργήσεων τμημάτων και σχολείων τόσο σε δημοτικά σχολεία όσο και στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση (βλέπε 2ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Δραπετσώνας στο οποίο έχει ανακοινωθεί ,εν μέσω σχολικής χρονιάς , κατάργηση τμημάτων,ειδικοτήτων και διαθεσιμότητα καθηγητών)

Για την ανωτέρω κατάσταση που περιγράψαμε με πολλά <<...>> αναφέρεται και η ανακοίνωση της ΑΣΓΜΕ δεδομένου και άλλων τραγελαφικών περιστατικών που τρομοκρατούν όσους αντιδρούν και εκφράζουν την αντίθεση τους .



ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΓΟΝΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ (Α.Σ.Γ.Μ.Ε.)
Βερανζέρου 22, 6ος όροφος, 104 32, ΤΗΛ – ΦΑΞ : 210 5242386,
29/11/2013


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

          Επιχείρηση Δίωξης Εντός σχολείου
Πέρα από τους εκφοβισμούς και την ποινικοποίηση των αγώνων μέσα στους εργασιακούς χώρους τόσο του ιδιωτικού όσο και του δημόσιου τομέα, (θυμίζουμε ότι σήμερα γίνεται μια ακόμα δίκη ενάντια στους χαλυβουργούς και της συναδέλφισσας Μαρίας Δελή, μέλους της ΑΣΓΜΕ και γυναίκα χαλυβουργού) ανθίζουν και οι διώξεις, με κάθε τρόπο, μέσα στα σχολεία:
ü  Πρώτοι από όλους στοχοποιήθηκαν οι “απείθαρχοι” μαθητές, που έχουν το θράσος να θέλουν ένα σχολείο που θα μορφώνει και δεν θα εξοντώνει! Τα μαθητοδικία και οι καταδικαστικές αποφάσεις (π.χ. ΛΑΜΙΑ) καλά κρατούν…
ü  Από την άλλη, όσοι Σύλλογοι και Ενώσεις γονέων ενημερώνουν - προετοιμάζουν τους γονείς για τη λαίλαπα που έχει ήδη έρθει, οπλίζουν τους γονείς με αγωνιστικό πείσμα, αρνούνται να δεχτούν ότι υπάρχουν παιδιά που “δεν παίρνουν τα γράμματα”, επιμένουν ότι στον 21ο αιώνα δεν μπορεί να έχουμε σχολεία-τρώγλες, δεν βάζουν το χέρι στην τσέπη και δεν σέρνονται πίσω από «χορηγούς», μπαίνουν στη μαύρη λίστα του Υπουργείου και των τσιράκιων του. Πιο συγκεκριμένα, οι σύλλογοι αυτοί διώχνονται από τον χώρο των σχολείων, ως ανεπιθύμητοι, από Σχολικούς Συμβούλους, Διευθυντές και Δήμους, τους απαγορεύεται ο λόγος και η άποψη, η διακίνηση ενημερωτικού υλικού, ακόμα και ράμπο των Δ.Ο.Υ. τους στέλνουν για έλεγχο (έπιασαν το μεγάλο κεφάλαιο!).
ü  Τον τελευταίο καιρό αυξάνουν και οι εκφοβισμοί ενάντια σε εκπαιδευτικούς. Αρχικά, η ίδια η αξιολόγηση είναι ένα τέτοιο μέτρο «συμμόρφωσης προς τας υποδείξεις» Κυβέρνησης, Ε.Ε., ΟΟΣΑ. Έπειτα, το σύστημα survey my school είναι έτσι φτιαγμένο, ώστε όταν φτιάχνονται τα τμήματα με βάση το συμφέρον των μαθητών και όχι με βάση την εντολή για 25-30αρια τμήματα, το σύστημα να κοκκινίζει (όχι από την ντροπή του…). Αποτέλεσμα δεκάδες ΕΔΕ αυτή την στιγμή να διενεργούνται σε όλη την χώρα κατά διευθυντών (μόνο 47 στην Δυτική Αθήνα…), που έκαναν ολιγομελή τμήματα. Χθες, εμφανίστηκε ένα ακόμα μέτρο ωμού εκφοβισμού. Εκπαιδευτικός, που είναι και μέλος της Ένωσης γονέων 5ΟΥ ΔΙΑΜ. Πειραιά, κλήθηκε σε ΕΔΕ γιατί την ημέρα του αγιασμού συμμετείχε –ως όφειλε- σε εξόρμηση ενημέρωσης έξω από το Λυκείου, όπου φοιτά το παιδί του. Αυτό όμως εκνεύρισε τον «πειθαρχημένο» Δ/ντη του 8ου ΓΕΛ Πειραιά, ο οποίος είπε ότι αυτός είναι «ο τσοπάνης του σχολείου» και αυτός αποφασίζει ποιος θα διακινήσει και τι υλικό. Δεν του πέρασε όμως και επανήλθε (2,5 μήνες μετά…), ζητώντας από το αφεντικό του –το Υπ. Παιδείας– να ανακρίνει τον συγκεκριμένο γονιό, που είναι και … συνάδελφός του!
Αυτό είναι ένα ακόμα καρέ από το σήριαλ της κυβέρνησης "νόμος και τάξη". Ό,τι και όποιος αμφισβητεί την πολιτική της παιδείας των πολλών ταχυτήτων και της αμάθειας είναι εγκάθετος, “κομματικοποιημένος” και ταραξίας, σε ένα σχολείο που κυριαρχεί η πολιτική της κυβέρνησης και των τοπικών αρχόντων, σε ένα σχολείο που είναι ήδη ταραγμένο από τις αντιδραστικές αλλαγές. ΤΑ ΣΤΟΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ.
ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΑΣΤΕ:
Τι είναι το σχολείο ένας τάφος, μια «απαγορευμένη ζώνη», όπου κανείς δεν μιλάει; Τι σημαίνει εκπαίδευση και διαπαιδαγώγηση των νέων ανθρώπων, μόνο γραφή και ανάγνωση και από πολιτικοποίηση τίποτα; Πως δικαιολογείται ότι έχουν θέση στο σχολείο οι επιχειρήσεις (βλ. Πρόγραμμα ΣΕΝ) αλλά δεν έχει το κίνημα; Τα σχολεία τελικά είναι ιδιοκτησία «τσοπάνηδων» και οι γονείς – εκπαιδευτικοί – μαθητές είναι τα πρόβατα;
ΚΑΛΟΥΜΕ:
Όλους τους φορείς (γονείς, εκπαιδευτικοί, μαθητές) να καταδικάσουν την δίωξη του εκπαιδευτικού γονιού, με κάθε τρόπο (ψηφίσματα, παραστάσεις διαμαρτυρίας)
Τους φορείς των εκπαιδευτικών να απομονώσουν όσους δρουν αντι-συναδελφικά αξιοποιώντας μια θέση εξουσίας.
Το Σύλλογο Γονέων του 8ου ΓΕΛ Πειραιά και την Ένωση Γονέων του 5ου Διαμ. Πειραιά να κατονομάσουν ποιοι είναι οι «αγανακτισμένοι» γονείς που φέρονται ως μάρτυρες καταγγελίας και να αποκαλύψουν το ρόλο τους.
Μέσα σε κάθε σχολείο πρέπει να εκφραστεί η μάχιμη – αγωνιστική συνεργασία γονιών –εκπαιδευτικών – μαθητών. Να πάρουμε όλα τα απαραίτητα μέτρα για να γίνει το σχολείο ζωντανός οργανισμός διακίνησης ιδεών και αγωνιστικής διαπαιδαγώγησης. Το διαιρεί και βασίλευε είναι παλιά δοκιμασμένη και γνωστή τακτική όσων επιβουλεύονται το τσάκισμα του αγώνα.
ΔΕΝ ΣΚΥΒΟΥΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ
ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΙΣ ΔΙΩΞΕΙΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας και οι παρατηρήσεις σας μας δίνουν ώθηση στο να γίνουμε καλύτεροι . Ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας .